Olen viime vuosina yllättänyt itseni kiinnostumalla telkkarin sisustusohjelmista. Olen ihaillut ammattilaisten kykyä nähdä tilan mahdollisuudet ja muuttaa rakenteita ja tunnelmaa pienilläkin ratkaisuilla aivan toisenlaisiksi. Erityisen hauska hetki on aina ollut ohjelman lopussa vertailu "ennen - nyt". Vaan nyt tuli kuitenkin raja vastaan!

Aiempien sisustusohjelmien klooni, jota olen pari kertaa katsonut, Huvila & Huussi, olisi periaatteessa ihan hyvä idea: vanhan kesämökin uudistuminen. Mutta mutta. Ohjelmassa on AIVAN liian monta MOI MOOI -tervehdystä. Joka käänteessä saavutaan moikkaillen paikalle ja sitten poistutaan taas kättä heilutellen ja moooikaten paikalta. VOi miten ärsyttävää ja miten teennäistä! Ja entäs ne IHANAA ja AIVAN IHANAA -huudahdukset ihan kaiken aikaa.  En kestä! Nyt saavat huvilat ja huussit uudistua minun puolestani ihan llman minun tuijotustani.